Ніканішина Любов Валентинівна
Учитель математики
КЗО “СЗШ № 29” м. Дніпро
Вік: 67 років
Стаж: 43 роки
Кредо: "Я люблю свою школу!!!"
Моя тема: “
Розвиток математичних здібностей учнів в умовах звичайної масової школи”
« …Труден первый шаг... И скучен первый путь…»
А.С. Пушкин
Для того, щоб навчитися
розв’язувати , наприклад, тригонометричні рівняння, їм потрібно розв’язати достатньо
велику кількість однотипних рівнянь. У підручнику
такої кількості однотипних тренувальних
завдань немає, тому я у 2016 році до атестації зібрала збірник завдань
для учнів 10 класу “ Методи розв’язування тригонометричних рівнянь ”, в
якому приблизно по 40
рівнянь одного типу:
20 з розв’язаннями і 20 – умова
та відповідь. Завдання різного рівня складності дають можливість навчити учнів застосовувати теоретичні знання на практиці. Тренування – єдиний спосіб
створення здібності виконувати що-небудь, це те, дякуючи чому розуміння становиться вмінням.
Кожний
розділ містить стисле
викладання відповідного
теоретичного матеріалу.
Раніше за таким же принципом створено збірник завдань до факультативного курсу: „Методи розв’язування
рівнянь вищих степенів та ірраціональних
рівнянь” (методичні поради молодим
вчителям та учням старших класів)
розв’язання типових рівнянь, приклади
для самостійного розв’язування.
Посібник
призначений для самостійної
роботи учнів середніх шкіл на протязі навчального року, а також
може бути корисним молодому вчителю математики для організації індивідуальної роботи в
класі.
Немає коментарів:
Дописати коментар